Kimler Katılmalı
Kendini ifade etmekte imajına katkı sağlamak ve çalışma arkadaşlarının veya dış müşterinin beden dilini de anlamak isteyen kişiler.
Amaç
İletişim seviyesini yükseltmek, etkili bağlar kurabilmek.
Eğitim İçeriği
Örnek olaylar üzerinden vaka çalışması
Eğitmen
Sayın Ayşegül Ekmekçioğlu
1990 yılında Boğaziçi Universitesi, Turizm ve Otel Yöneticiliği bölümünü bitiren Ekmekçioğlu, eğitimine Houston Üniversitesinde Hotel ve Restoran Yönetimi mastırı ile devam etmiş ve yine Houston Üniversitesinde İşletme Mastırı yaparak iş hayatı ile birlikte sürdüğü eğitim hayatını noktalamıştır.
Nato’nun İzmir/Adana ve Ankara’da bulunan Askeri Üs mağazalarında ürün yöneticiliği ve Bölge Yöneticiliği yaparak başladığı iş deneyimi, Houston-USA’de TOYS R US’ta devam etti. TOYS R US , Ayşegül Ekmekçioğlu’nun kendi mağazasında uyguladığı Müşteri Memnuniyetini Arttırmak ve Çalışan Performansını Arttırmak konulu iki eğitimin başarılı olması sonucu bölgesindeki diğer mağaza çalışanlarına aktarımı görevini vererek, Ekmekçioğlu’nun yeni bir kariyer yolu açmasına önayak oldu.
TOYS R US’ da başlayan eğitim kariyeri Quadrant Learning Solutions Türkiye temsilciliği ve Eğitmenliği, John Seymour Associates(JSA) NLP Eğitmenliği ve NLP Koçluğu ve Dale Carnegie Eğitmenliği ile sürmüştür. Ülkemizdeki birçok önemli kurum için eğitimler düzenlemiş ve çok sayıda eğitim vermiştir.
15 yıldan uzun süredir gerçekleştirdiği eğitim konusundaki başarılı performansını, Quadrant Eğitim Danışmanlık Türkiye A.Ş’.nin kurucu ortağı ve Master Eğitmeni olarak sürdürmekte ve kurumlara verdiği eğitimlerin yanı sıra Quadrant için yeni eğitmenler yetiştirmektedir.